Sinema Akademi

MEB'e bağlı ruhsatlı bir eğitim kurumudur.

İş Yerinde Etkili İletişim Kurmak İçin Ne Yapmak Gerekir?

İş Hayatında İletişim Nasıl Sağlanır? En Sağlıklı İş İletişimi Nasıl Olur?

İş yerinde nasıl davranmanız gerektiği ile ilgili gelgitler mi yaşıyorsunuz? Mesafeli durmanın, sizi soğuk ve resmi göstereceğini; samimi davranışlarınızın da laubali ve ciddiyetsiz bir tavır yaratacağını mı düşünüyorsunuz?

Aslında iş hayatında iletişimin sağlıklı bir şekilde kurulması ve yürütülmesi çok kolay. Elbette, bu sürece her iki tarafın da katkısı çok büyük. Çünkü iletişim iki yönlü ve etkileşimli bir durum. Peki, iş arkadaşlarıyla iletişim nasıl kurulur, iş iletişimi kurarken nelere dikkat etmek gerekir, biliyor musunuz? Hemen yazımıza göz atın!

İş Hayatında İletişim – En Doğru İş İletişimi Kurmanın Püf Noktaları

Yöneticiniz, takım lideriniz, müşteriniz ya da mesai arkadaşınız… Hepsinin ortak noktası, kurumsal bir ilişki kurmak zorunda olmanız. Peki, nasıl bir kurumsal iş iletişimi kurarsanız profesyonel görünürsünüz?

İş Ortamında İletişim: Saygıyı Eksik Etmeyin!

Mevki olarak sizin altınızda ya da üstünüzde olması hiç fark etmez, insanlara karşı muhakkak saygılı olun ve iş yeri sınırlarında görevi önemli olmaksızın herkese “siz” diye hitap edin. 

İş Ortamında İletişim: Samimi ve İçten Olun!

Meslek hayatında iletişimin en önemli ayrıntısı, içtenlik. Gerek yöneticinize gerekse de müşterilerinize karşı ne kadar samimi olur, yapmacıklıktan uzak durursanız herkes de size aynı şekilde davranır. Dolayısıyla sınırlarınızı bilecek şekilde içten ve samimi olmaya özen gösterin.

İş Ortamında İletişim: İş Arkadaşlarıyla İletişimde Sınırları Koruyun!

İş hayatında doğru iletişim kurmanın en önemli yolu, iş yerinin sınırlarını korumaktır. Dışarıda görüştüğünüzde mesai arkadaşınızla farklı bir samimiyetiniz olsa da iş yaşamının profesyonel ortamında iş arkadaşlarıyla iletişim kurmanın ölçüsü vardır. Bu yüzden ne kadar yakın arkadaş olursanız olun, iş iletişiminde siz iki ayrı profesyonelsiniz ve buna yakışır resmilikte ve seviyede olmanız gerekir.

İş Ortamında İletişim: Öfkenizi Kontrol Edin!

İş hayatında iletişim kopuklukları yaratan en önemli konu, öfkedir. İş yerinde rahatsız edici bir durum yaşamış ya da beklemediğiniz bir tepki almış olabilirsiniz. Ne olursa olsun, bir profesyonele yakışacak konuşma adabında ve tavrında olmalısınız. 

İş Ortamında İletişim: Beden Dilinin Önemini Unutmayın

Beden dilinin iletişimdeki yeri, çok büyük. Bu yüzden iş yerinde etkili iletişim kurmak istiyorsanız beden dili kullanımını öğrenmenizde fayda var. Duygu ve düşüncelerinizi aktarma noktasında jest ve mimiklerinizden yardım almayı, iletişimi daha güçlü bir hale getirmeyi unutmayın. Beden dilini kontrol etmenin bir önemi de davranışlarınızı istemsizce dışa vurmanız. Yani bir müşterinizle iletişim kurarken sinirlendiğinizi belli edecek mimikler kullanırsanız olumsuz durumlar yaratabilirsiniz.

İş Ortamında İletişim: Çizginizi Belli Edin!

Bazen siz sınırlarınızı belli etseniz bile bu sınırlara uymayan insanlara olabilir. İş iletişiminde bu tarz insanlara denk gelmemek için sınırlarınızı çizmenizde ve profesyonel imajınızı korumanızda fayda var.

İş Hayatında İletişim – Kurumsal Etkili İletişim Derslerini Deneyimlemek İster misiniz?

Sektör fark etmeksizin iş yaşamında önemli başarılara imza atmış ve markalaşmış firmaların büyük bir çoğunluğunun kurumsal diksiyon ve etkili iletişim derslerine katıldığı biliniyor. Bu firmaların, başarılarını profesyonel bir iş iletişimi kurmalarına borçlu olduğunu söylesek ne dersiniz?

Siz de hem firmanızda çok daha kurumsal bir yapı oluşturmak hem de müşterilerinizle olan ilişkilerinizi geliştirmek için kurumlara özel etkili iletişim derslerine katılmaya ne dersiniz? Sinema Akademi’nin alanında öncü firmalarla çalışmış etkili iletişim eğitimlerinden ders almak için hazır olun!

[widget-158]

Yorum Yap

Bilgi Al
Bilgi Al +90 (850) 532 30 40